sobota, 15 czerwca 2013

Kolejne pierdoły ^^

Witam moje kochane Yaoistki xD Może jeszcze dzisiaj uda mi się dodać nowy One Shot o EXO. Od razu powiem, że będzie taki jak moje ostatnie dwa One Shoty, także przygotujcie swoją psychikę :D

Dotarło do mnie ostatnio, że mój blog jest tylko z opowiadaniami o SHINee i EXO (powiedzmy, że blog zrobił się, taki trochę SM xD)...I teraz liczę na waszą pomoc. Czy chciałybyście poczytać o innych zespołach? Jak tak to możecie pisać w komentarzach z jakimi zespołami chętnie byście przeczytali jakiś One Shot. Bo ja nie mam bladego pojęcia z jakim zespołem by tu coś napisać. Zaczęłam cos o Teen Top i B.A.P (tak, One Shoty będą zabawne xD) i chyba je dzisiaj wstawię.

Jeszcze jedna sprawa. Niedługo (może za tydzień) rozpoczynam wieloczęściowe opowiadanie. Mam nadzieję, że wam się spodoba ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czas